محسن افشاني*
نوشته شده توسط : سميرا

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

 

 

خدایا !

تو آغاز هر چیزی و من چشم به راه پایانم

به من کمک کن تا دوباره آغاز شوم

---------------------------------------------------------

خداوندا !

مگر نه‌اينکه من نيز چون تو تنهايم

 پس مرا  درياب

و به سوي خويش بازگردان ،

دستان مهربانت را بگشا 

که سخت نيازمند آرامش آغوشت هستم ...

-------------------------------------------------------

                              

سلامممممممممممممممممممممممم به همه دوستای عزیزم...

که تو این مدت فراموشم نکردن...الهه ممنون که تو هم فراموشم نکردی...خیلی دوستت دارم..

 

طوری که نمیتونم بیان کنم...توی سالن که میبینمت شوق تمام وجودمو پر میکنه اما وقتی

 

میری دلم مثل بادکنکی تو خالی میشه....واسه اولین بار احساس کردم که چقدر بی همتایی

 

 

به خدا که نمونه نداری...کاش میتونستم از ته دلم فریاد بزنم دوستت دارم...اما چرا نمیتونم

 

چرا نمی خوام کسی بفهمه که من دوستت دارم...شاید همین روزا فریادمو از ته دل بزنم...

 

نظرتو بهم بگو...هرجور دوست داری...من این وبو درست کردم که با تو دردل کنم اما تو وقت نداری!!!

 

دلم بدجوری گرفته...میخوام بازم ببینمت...1.30 کمه بعد از 3 هفته...اونم فقط توی بازی...

 

ایشالا که موفق بشی..من آرزوی موفقیت بهترینمو دارم...الهه میخوام بهت بگم فقط به خوده خودت

 

دوســتـت دارم دوســـتت دارم دوســتـت دارم دوســـتت دارم دوســتـت دارم دوســـتت دارم

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 2182
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar04.jpg
سپهر در تاریخ : 1390/11/19/3 - - گفته است :
سلام شما هم به ما سر بزنيد
09388230303


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: